A Nagy Futam története 2013-ban indult, amikor elsőként rendeztek földi és légi programokkal tarkított parádét Budapest belvárosában. A nagy sikerre való tekintettel ez a tendencia a következő években is folytatódott, és évről évre egyre érdekesebb résztvevőkkel gazdagodott mind a földi, mind a légi vonatkozású program. Ugyan a siker minden téren jelentősnek számított, a 2017-es évben a Nagy Futam csak a földi, autós programokra koncentrált, és elmaradt az éves, szokásos nagyjából egy órás repülőprogram.
Egy év elteltével viszont a Flying Bulls honlapján megjelent előzetes naptárban megjelent május 1. napjára bejegyezve a Nagy Futam esemény, amely azt jelentette, hogy csak a 2017-es évben kellett nélkülöznünk a már nívós esemény repülőprogramját. A Hungaroring Sport Zrt. kérdésünkre megerősítette, hogy az idei Nagy Futam programjai közt ismét tervben van a légibemutató, de részleteket egyelőre még nem árultak el, a szervezés alatt álló eseményről.
Az eseményre a Flying Bulls szinte összes mozdítható és bemutatókon alkalmazott eszközét elküldi majd Magyarországra május első napján. Az előzetes tervek szerint az osztrák csapat B-25J Mitchell, F-4U4 Corsair, T-28B Trojan, P-38 Lightning, Dassault Dornier AlphaJet repülőgépeket és a BO-105-ös helikopterrel vesz részt az eseményen.
A júniusi Red Bull Air Race egyelőre nem szerepel a Flying Bulls naptárában, ellenben a cseh, négy darab XA-42-es típusú repülőgéppel bemutatózó Flying Bulls kötelék tiszteletét teszi az Air Race futamok betétfutamaiként is megjelölt légiparádén.